roterende banner

dinsdag 1 mei 2018

De nieuwe Elo's van Marcelo en Francisco

Het is 1 mei, dus de nieuwe ratinglijst is uit. En dit zijn de jongens en meisjes die daarop het hardste stegen:
                       Elo  EloΔ
1  Marcelo Ribeiro     1583  86
2  Francisco Hernández 2122  61
3  Jan de Fries        1464  48
4  Peter Hoekstra      2017  44
5  Adrienne Cramer     1630  42
6  Gerie Opgenhaffen   1797  41
7  Kees Bakker         1909  40
8  Ron Heeneman        1752  34
9  Peter Lof           1767  31
10 Arjen Wiering       1655  31
De grootste stijgers zijn Marcelo en Francisco, die ook al in de vorige top-tien stonden. Die jongens zijn dus écht lekker bezig! Marcelo, de laatste drie letters van zijn naam zijn ELO, stijgt in een half jaar dus eventjes 138 punten!
Peter Hoekstra valt ook op. Vorige keer was hij nog een van de grootste dalers, nu zit hij gelukkig weer bij de grootste stijgers.
Niek

7 opmerkingen:

  1. Terug in de top 10, geen makkelijke opgave meer..... wat een ELO piwer in de club...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja wat flik je me nou Keesie ,een beetje een oude achterlijke Indo van z,n plekkie schoppen ! ( Nee hoor Kees goed gedaan gefeliciteerd met je resultaat en nu ook a.s maandag winnen .

      Verwijderen
    2. En nog een klein trapje na, Bert!

      Verwijderen
  2. Wie wil nog meer Elo punten?
    Ik zal morgen schaakboeken / DVD's naar de club meenemen voor dat ik ze op Marktplaats zet. Het gaat om top boeken in top conditie voor top prijzen. Elk boek garandeert een significante Elostijging binnen een half jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een eloterugval van 130 punten ben ik gelukkig weer op de weg terug. Ik kijk uit naar de boekn van Steve!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu de resultaten van het Kattenburger Open alsnog zijn verwerkt in de ratinglijst van mei 2018, eis ik mijn derde plek op in deze lijst ;-) Tegen het geweld van Marcelo en Francisco ben ik natuurlijk niet bestand. Gefeliciteerd mannen, ga zo door! Jildo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En gelukkig sta ik ook weer boven die oude achterlijke Indo! Jildo

    BeantwoordenVerwijderen