roterende banner

zaterdag 28 oktober 2017

Eerste rapidavond & Nieuwe voorzitter

Partijen       |       Kruistabel       |       Stand


Er werden vijf ronden rapid gespeeld, 15 min pppp. Peter H, Peter N en BERT staan met 4 uit 5 bovenaan. (er is één foutje gemaakt in de uitslagen, in ronde 5 werd Tom Bottema - Ron Heeneman niet 0-1 maar 1-0)

Na vier ronden vroeg Peter Hoekstra andermaal wie van de clubleden in ons bestuur de voorzittersrol op zich wilde nemen. Na de gebruikelijke aarzelingen was het Tom die zich aanmeldde. Onder luid gejuich en applaus was het zover: het ENPS-schip heeft weer een kapitein, we varen weer op vaste koers. Grappig dat het juist Tom geworden is, kort geleden leek het er nog op dat zijn zoon Kjell het worden zou.

Drie van de hoofdrolspelers van de avond..

.. en de echte nummer 1


Niek

10 opmerkingen:

  1. Ho ho Niek. Bert heeft ook vier punten dus hij staat ook bovenaan. Je hebt hem toch niet uit de foto geshopt?
    Het wordt nog spannend de tweede avond, de verschillen zijn klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Bas ! Geef die Niek maar op z,n falie,Wij frituurbakkers worden altijd gediscrimineerd ,trouwens was ook de enige die 4 partijen gewonnen had en dat allemaal na 13 flesjes bier ! Trouwens goede voorzitter had een slok moeten lusten .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja sorry hoor, Bert heeft ook 4 uit 5. Ik had niet goed gekeken. Dat uitgerekend mij dat nou moet overkomen, ik hou juist enorm van frituurbakkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Tom, of moet ik mijn medeleven uiten?
    Lijkt me een uitstekende keuze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Aan de nieuwe voorzitter ,geachte heer de voorzitter vergeet u niet die speciaal bier glazen mee te nemen , die u afgelopen week aan mij beloofd had .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedzo Tom. Ben blij dat ee een nieuwe voorzitter is opgestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ***Breaking News ******
    Historisch weekend, voor het eerst wint een ENPS 'er (Aran) het Eijgenbrood toernooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Aran.
    En alvast bedankt Tom. Met jouw strategische kwaliteiten komt de club vast heel ver.
    Vanochtend is de inschrijving van TATA Wijk aan Zee gestart....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal. Aran gefeliciteerd!
    En ik heb me ingeschreven voor de dagvierkampen.
    En niet vergeten: vanavond speelt ons cupteam de eerste ronde van het sga bekertoernooi.. live nieuws op het blog!

    BeantwoordenVerwijderen